Kvinnlighetens baksida

Fucking-jävla-kuk (fitt)- MENS-värk!

Det är en enorm lättnad när värktabletten börjar avlägna smärtan från kroppen. Jag älskar aldrig min mage så mycket som strax efter att jag haft en mens-värk-attack! Tack min privatchaffis - skulle aldrig klara mig utan dig!

När jag ändå är inne på kvinnlighetens baksida tänkte jag passa på att slänga fram en affärsidé. Tillverka bindor/ tampong-förpackningar med blandade storlekar! Det skulle vara helt perfekt...och vi skulle slippa att köpa flera olika storlekar på bindor/tamponger för olika "faser" i menstationen! Sjukt smart - eller hur!?



Jag undrar om det gör så jävla ont som ni säger att få ett slag mellan benen?



Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0