Du är avslöjad!

Kroppsspråk är rätt läskigt. Klurigt, häftigt o spännande på en o samma gång! Det är fantastisk hur man kan förstå vad en människa tycker o tänker utan att säga ett ord till varandra...

Henrik Flexeus är expert på det här kan jag lova. Jag läser nu hans bok "konsten att läsa tankar", som är döö bra! Idag har jag lärt mig att man har över fyrtion muskler i ansiktet, som vi omedvetet förmedlar detalerad information om oss själva med! Det läskiga är att dess muskler inte går att styra, så de förmedlar alltid vad vi känner, vare sig vi vill det eller inte!

Det är helt enkelt ingen som helst idé att tala osanning... ditt ansikte ljuger aldig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0