Get yourself together

Från början var det omedvetet. Nu är det medvetet. Har börjat dela in människor som passerar genom "min värld" i två kategorier. Anitingen är du en tragisk prick eller en fullkomlig idiot. Som att välja mellan pest eller kolera, skulle jag vilja säga. Undra om det är mig själv det är fel på eller alla andra :S... Skulle jag få välja kategori, skulle jag hels vilja vara en Idiot... Men det tragiska i detta sammanhang är att jag troligtvis skulle falla in under den " tragiska pricken"!

Tragiskt lr hur!?
"You´ve got to get yourself together
You´ve got stuck in a moment
And now you cant get out of it"



Men mitt i all tragisk tragik finns mina solstrålar och klara stjärnor. Ni gör min stud, min dag, mitt liv!

En sak att göra innan du dör:
Bli portad från en pub eller bar


Kommentarer
Postat av: sickis

Det har jag aldrig blivit...

...portad, alltså.



men så är jag ju ingen idiot heller (vilket betyder att jag antingen är en tragisk prick, eller ingenting alls...). Attsingen...



Pussss

2009-04-13 @ 08:47:29
URL: http://luddeliten.blogg.se/
Postat av: Anonym

varken tragisk eller idiot skulle jag vilja säga! portad från en bar, de kan ju itne vara för svårt att lyckas med bara att bete sig idiotiskt eller tragiskt liksom



puss på re

2009-04-13 @ 19:01:03
URL: http://mylovelywall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0