The Time Has Come

" The world has change
and we have to change with it"
(Barack Obama, 20 jan 2009, Washington)

Eden är svuren, makten är hans, hoppet är vårt. Idag, är en stor dag för världen. Det luktar förändring, rättvisa och frihet! Det gillar jag. NJUT - livet går inte i repris!

20 januari  - förändringarnas dag. Min förändring - elviravivvi.blogg.se

Idag har jag investerat i en mässingsbelagd säkerhets-dörrlås-kedja på Clas Ohlsson. Tänkte att vara på den säkra sidan nu när mina åsikter kommer att blottas för allmänheten. Så alla världens idioter! Det är ingen idé. Jag sitter säker.

Akta Er 
Här kommer Gud
och Hon är
jävligt förbannad

Kommentarer
Postat av: B2

you make me proud, sis!

2009-01-20 @ 22:16:00
URL: http://luddeliten.blogg.se/
Postat av: E

Gillar förändringar =)

Hoppas de gick bra på första dagen?! Vilket jag tror!!

kramiz



2009-01-21 @ 12:07:36
URL: http://intressantajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0