Gå ur Svenska Kyrkan

På grund av att jag olyckligtvis föddes innan millenieskiftet, föddes jag med ett automatiskt medlemskap i Svenska Kyrkan. Det medlemskapet varade i 20 år och ett par veckor. Nu har jag gått ur Svenska Kyrkan för gått. Det förvånade mig hur enkelt det var! Jag tror att ovetenskap är orsaken till att inte fler har lämnat svenska kyrkan än.

Surfa in på www.gaurkyrkan.se och följ instruktionerna. Lätt som en plätt!

Dessutom finns det en shopp på sidan, där man kan hitta lite skojsiga prylar...



Här tycker dock vissa att gränsen går!

Valet är ditt. Amen.


Kommentarer
Postat av: cevve

heeej elvira :) nu har jag hittat hit, via ems blogg :) jag tänkte bara om du ville skicka midsommarpussbilden till mig? tyckte den var så söt! min mail är [email protected]. det vore väldigt snällt!



taake care now, bye bye then ;)

2009-06-23 @ 11:27:52
Postat av: Madde

och nu har även jag hittat hit, men funaderar själv på att göra det sen när jag fyller 18 va?? hm, har ingen anledning att vara med heller.. kram

2009-06-25 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0