Gårdagens Dag

Hjälp. Tiden går så fort. Igår hade Barack Hussein Obama varit president i 100 dagar. Idag är hans 101:e dag som världslig ledare. Vet inte riktigt vad det är. Men det är en bubblande känsla av frihet som sprider sig innom mig, bara vid åsynen av denna man. Har du inte lyssnat på Obama´s Inauguration Speech...så vet du vad du gör den närmsta kvarten!


Förövrigt....så har Obamis och jag en sak gemensamt!! Det här är nämligen min 101 dag som bloggare. Måste motvilligt medge att jag inte varit den mest aktiva bloggaren... men to be honest tror jag det även för Obama har tagit ett tag att bli varm i kläderna.

Vänskap är lycka
att prata med någon
ha nån och leka med
vi går tillsammans
vi är bästa vänner

Sickis<3 Håkis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0