Årets Första Semla Med Lagom Mycket Mandelmassa Och Florsocker

Funderar på att byta nisch på min blogg. Ellas fikastund, Bland koppar o assietter eller Baka baka liten kaka... Tre blogg-titlar som säkerligen skulle vara framgångsrika! Kanske har jag satt för höga krav... hum hum! Kanske har jag valt fel typ av ämnen... hum hum! Kanske har jag haft fel teknik... hum hum! Jag som hade tänkt att förändra hela världen med mina åsikter i alla superviktiga och megaintressanta ämen!

Fatta hur himmelens svårt alla politiker, samhällskritiker eller för den delen värdsliga ledare måste ha det... När det enda samhällets medborgare egentligen bryr sig om är dagens fikastund! ....så... tack o hej alla männskliga rättigheter o demokratins värdegrund och jämställdhetens betydelse! I want a cup of coffee, please!

Det absolut viktigaste och mest betydelsefulla som hänt mig idag är att jag mumsat i mig årets första semla! Den la sig som bomull i min buk tillsammans med tre koppar kaffe från kuriosa!

Som slutkläm på detta fikainspererade inlägg tänkte jag meddela allmänheten om att jag avslutade kvällen med mitt nyinköpta "mors lilla olle" - tea! Japp.. det var mysigt gott! Justdäja... jag åt en Japp till det också!


Adjö mitt herrskap!

Kommentarer
Postat av: Håkis fika-freak

GIVE ME ONE OF THOSE SÄÄÄÄMLORNA!!!



ME LÖÖÖÖVE

2010-02-06 @ 12:09:57
URL: http://luddeliten.blogg.se/
Postat av: hanna

en mix mellan tunga ämnen och goda fikastunder är kanske den optimala bloggen eller...pusskram

2010-02-06 @ 15:50:15
URL: http://hannavejde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0