I djunglen bland spetsar och trådar

Bara tanken på att ge mig in i djungeln bland spetsar och trådar, för att investera i nya underkläder, får mig oftast att låta bli. När jag väl kommit så långt att jag bekämpat den första impulsen att avstå, möts jag snart av nästa hot inne i affären. Ilska. Frusration. Maktlöshet. En uppsjö av negativa tankar börjar bubbla innom mig bara de kommer i mitt synfält. Har jag tur kan jag hålla mina reflexioner på en skjudande nivå, men har jag otur kokar jag över och får än en gångn gå hem utan en enda ny trosa!

Jag pratat om de mega-super-duper-små BH:ar som finns flodvis av ute på marknaden. De minsta jag skådat är i storleken 65AA (omkrets 65 cm och kupa i storlek AA (!)) och det finns med push-up, bygel, vadering mm...


Hjälp! Jag blir rädd!

Är det meningen att flickor i 10 års ålder (med eller utan påbörjade bröst) ska använda BH? Det måste vara mer till skada än vad de gör nytta! Låt barn vara barn så länge de kan! Snälla!




En sak att göra innan du dör:
Ta dig in backstage och hångla med en rocklegend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0