Hej alla snyggingar

Försöker i högsta grad undvika att läsa mode-blaskor/-svaller/-bloggar, eftersom det inte intresserar mig ett svatt. Är dock svårt att undvika det ibland i den här mediadränkta världen. Det som frustrerar mig när jag väl råkar trampa in i modevärlden är bristen på variation. Var finns mångkulturalismen? De optimala förutsättningarna har du som har

¤ livlös blek hy
¤ stripgt, inte nödvändigtvist, blont hår
¤ smal som en sticka
¤ helt utan former
¤ Jag har fått intrycket av att du som härstamma från öststatläder samt har det lite slaviska utseendet har vissa fördelar

Var finns alla andra vackra kvinnor?

Här kommer en bild som jag hittade när jag googlade på sökordet "catwalk 2009". Alla resultaten på första sidan bestod av modeller dem ovanstående krav...



Hjälp. Var är vi påväg?

Ge mig mångkulturalism i modevärlden. I promise... då skulle jag bli mer intresserad!



En sak att göra innan du dör:
Köra bil i högsta möjliga hastighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0