Lycka.

Idag är en bra dag. Solen strålar. Blommorna knoppar. Gruset är bortsoppat.

Men bäst av allt är att världens vackraste, sötaste, gulligaste, underbaraste skitungar ska komma till mig!





Tänk om man skulle kunna få vara barn igen. Jag skulle försöka njuta mer då. Så underbart med all energi som finns dessa små kroppar. Ingenting är omöjligt och livets stora problem handlar om vilken dag det egentligen är. Satan...det är bra fredag idag! Måste vänta ändå tills imorgon på lördagsgodiset!

Akta så jag inte pussar ihjäl er!

Kommentarer
Postat av: Håkis

AAAaaaaaaaaaaaaaaaa, jag bara jättedör...



Så fina <3

2009-04-10 @ 18:47:40
URL: http://luddeliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0