S som i sandvikebergen!

Min mamma har alltid sagt att det är bra att ha tråkigt ibland. Idag hade jag tråkigt, då jag agerade förmedlare i relationen mellan min mobil och min datorn. Tråkigt nog gör bara tanken på att försöka förstå tekniska prylar mig totalt uttråkad. Men idag fick mina hjärnceller ihop det och som belöning har jag nu en drös med underbara bilder och fantastiskt underhållande filmer i min dumburk.

Plötsligt blev jag helt makalöst döösugen på att ta ett dopp vid Sandvikebergen...




Skaru mä?


Kommentarer
Postat av: skidkungen.

Teknik är trågigt,jag är mä.

2010-02-11 @ 13:32:01
Postat av: Tina

Jag vill med, älskade lilla elvira! Jag ska bara göra klart på mitt alldeles alldeles underbara jobb! :D förstår du att jag är SÅ J*KLA GLAD! Tänk när jag får säga så i sommar! Och när vi efteråt simmar och skrattar och bara LEVER LIVET! :)

2010-02-11 @ 16:00:32
Postat av: E

Jag hänger på :D

2010-02-11 @ 22:10:49
URL: http://intressantajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0